Inkomensgrens

Let op
Als uw gezamenlijk belastbaar inkomen hoger is dan € 36.165,- is de kans dat wij u een woning kunnen aanbieden klein.

In verband met regels die het Rijk vanuit de Europese Gemeenschap oplegt, dienen wij tenminste 80% van onze vrijkomende woningen toe te wijzen aan huishoudens met een inkomen tot € 36.165,- (prijspeil 2017).

Het overige deel kan tot en met 2020 worden toegewezen aan huishoudens met een inkomen tot € 40.349,- (prijspeil 2017). Maximaal 10% van alle toewijzingen mag worden gedaan aan huishoudens met een hoger inkomen. Zodra wij constateren dat de grens van 80% in het gedrang komt, zal de toewijzing van woningen aan huishoudens met een gezamenlijk belastbaar inkomen dat hoger ligt dan € 40.349,- worden opgeschort tot een nader te bepalen moment.

De woningzoekende die niet in aanmerking kan komen voor een woning omdat de grens van 80% is bereikt, kan alsnog een woning toegewezen krijgen zodra de Woningbouwvereniging vaststelt dat er weer ruimte is binnen de vastgestelde inkomensgrenzen.

Wilt u zich toch inschrijven voor woonruimte? Houdt u rekening met langere wachttijden.

Bezoekadres

Molenvaart 93